tisdag 2 juni 2009

Nu har jag

inte bloggat på typ en vecka, förlåt för det!

Förra onsdagen stod jag inte ut med pojkens fanatiska arbetande längre så jag försökte mig på en "högljudd diskussion" som mina föräldrar brukar kalla det. Problemet är att Tobert inte går att bråka med! Till slut blev jag så desperat efter en reaktion att jag skriker "Omg du är så jävla lol!" och jag vet att det inte är speciellt moget. Jag fick en reaktion i alla fall. Han skrattade åt mig. Högt. Men han verkade förstå varför jag var arg i alla fall och bad om ursäkt på bästa Tobert vis.
”När är vi?” frågade han, det är hans sätt att fråga vilken dag är det och hur mycket är klockan? Det var som sagt onsdag och klockan var strax efter ett på dagen. ”Gå på dejt med mig Evy. Nya kläder, middag, bio och om vi har trevligt kanske en drink hemma hos mig? ”
Det slutade med att vi varken åt middag eller gick på bio.

Resten av veckan då? Jag orkade inte helt enkelt. Förmodligen hade jag gett upp bloggandet helt om det inte var för något Tobert sa igår kväll. Han sa att bloggen är innehållslös. Att även fast jag skriver saker får man egentligen inte veta så mycket. Vad tycker ni? Vill ni ha mer detaljer?

2 kommentarer:

  1. Halloj JO-HO! hade inte läst bloggen förrän nu men jag finner den grymt underhållande, såklart;)
    Detaljer... jo det skulle väl sitta fint men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge och än så länge trivs jag med att vara i det nyfikna stadiet:)

    SvaraRadera